دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا. :: studl

studl

studl

studl

studl

کلمات کلیدی

دانلود پاورپوینت کتاب آتشفشان شناسی تالیف دکتر علی درویش زاده

نقش و وظایف مهندس ناظر بر اساس شرایط عمومی پیمان

قلم فوری سفیدکننده دندان dazzling white

برس شستشوی titz

تحقیق با موضوع روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی

Get free and infinite coins for Quiz Of Kings

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت شناخت و بررسی گره چینی چوبی در بناهای تاریخی گرگان .

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرصت های سرمایه گذاری و توانایی مدیران.

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

سوالات پایانترم درایو.

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم .

آنالیز تابعی چارلز شوارتز .

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر.

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر

پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان ABS.

پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنیpptx

پاورپوینت مخاطرات کویر.

پاورپوینت رفتارگرایی اسکینر.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلالات خوردن

دنیای موزیکال وست اِند (انتهای غربی)

(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

پاورپوینت آشنایی با نظام آموزشی پودمانی.

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا
 

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 53
حجم 2824 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا جهت رشته مدیریت در قالب 53 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 


مدیریت کارآیی BPM یا Business Performance Management مجموعه فرایندهایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کارآیی کسب و کارشان را بهبود بخشند. در واقع این مجموعه فرایندها کارآیی و اثر بخشی هر سازمان را با اتوماتیک نمودن فرایند کسب و کار آن سازمان بهینه می‌سازند. به BPR، BPM یا Business Process Reengineering نیز اطلاق می‌شود.

بسیاری از شرکت‌ها دارای فرایندهای کسب و کار هستند که این فرایندها برای مدل کسب و کار آن شرکت منحصر به فرد خواهند بود. از آنجاییکه این فرایندها با توجه به شرایط خاص بازار، بارها و بارها تکامل می یابند، راه کار BPM که برمی‌گزینند، باید بتواند خود را با شرایط و نیازمندی‌های شرکت در پاسخ به شرایط جدید تطبیق دهد.

شرکت‌ها برای بهره‌گیری اثر بخش از BPM باید تنها به داده‌ها و مدیریت داده‌ها متمرکز نشوند. بلکه شیوه فرایندگرا را برگزینند. این شیوه تمایزی بین کارهای انجام شده توسط انسان یا کامپیوتر قائل نمی‌شود.

هدف BPM یکپارچه‌سازی فرایندها، افراد و اطلاعات است. ایجاد چنین زیرساخت پویایی نیازمند جداسازی جریانات، قوانین کسب و کار و خدمات است.

شناسایی فرایندهای کسب و کار نسبتا ساده است. اما مشخص نمودن بخش‌های مختلف کسب و کار و یافتن صاحبان فرایندها، دشوار می‌باشد.

BPM علاوه بر مدیریت فرایندهای کسب و کار در سازمان، یکپارچه‌سازی بی درنگ فرایندها را با تأمین کنندگان، شرکای تجاری و مشتریان بر عهده دارد.

BMP اتوماسیون را از دیدگاه افقی مورد توجه قرار می‌دهد نه عمودی.

 

 

 


فهرست مطالب:
معرفی و تاریخچه
معرفی معماری سرویس گرا
Orchestration VS Choreography
ضرورت و کاربرد  معماری سرویس گرا
وضعیت تجاری بازار معماری سرویس گرا

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی